Klantenservice

Klantenservice
Heb je een vraag of opmerking? Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen aan onze klantenservice. Staat je vraag er niet tussen of kom je er niet helemaal uit? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag.
Kan ik mijn bestelling retourneren als ik me bedenk?

Omdat we met verse en bederfelijke producten werken, kunnen we geen retouren aannemen.

Hoe warm ik een partypan op?

Sluit de pan aan op de stroom, zet de thermostaat op stand 2 en verwarm het geheel 30 minuten. Roer af en toe om. Voor het sneller verwarmen van je producten, vindt je per pan ook extra instructies in de webshop.

Hoe werkt de borg voor partypannen?

Voor het gebruik van een partypan vragen we een borg van €20,00. Deze krijg je terug wanneer je de pan schoon en onbeschadigd terugbrengt in de winkel.

Waar kan ik aangeven in welke Kip&Grill-winkel ik mijn bestelling af wil halen?

Op de afrekenpagina kun je een vestiging selecteren.

Hoe werkt het afhalen van mijn online bestelling?

Bestel je vóór 12:00 uur via onze webshop? Dan staat je bestelling na 15:00 uur klaar in jouw Kip&Grill-winkel. Je ontvangt een bevestiging zodra het klaarligt.

Voor vleespakketten vanaf 5 personen en partypannen vanaf 15 personen vragen we je om even contact op te nemen met jouw winkel. Soms duurt de voorbereiding net iets langer vanwege de grootte van de bestelling.