Klantenservice

Klantenservice
Heb je een vraag of opmerking? Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen aan onze klantenservice. Staat je vraag er niet tussen of kom je er niet helemaal uit? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag.
Hebben jullie ook recepten of tips?

Jazeker! Op onze receptenpagina vind je volop inspiratie voor wat je met onze producten kunt maken, van eenvoudige maaltijden tot feestelijke borrelplanken.

Wat zijn de openingstijden van de winkels?

Onze standaardopeningstijden zijn:
– Maandag: 10:00–18:00
– Dinsdag t/m donderdag: 09:00–18:00
– Vrijdag: 09:00–19:00
– Zaterdag: 09:00–18:00
– Zondag: Gesloten

Er is een probleem met mijn product

Heb je een klacht of is er iets mis met je product? Neem dan contact met ons op – we lossen het graag op!

Kan ik mijn bestelling retourneren als ik me bedenk?

Omdat we met verse en bederfelijke producten werken, kunnen we geen retouren aannemen.

Hoe warm ik een partypan op?

Sluit de pan aan op de stroom, zet de thermostaat op stand 2 en verwarm het geheel 30 minuten. Roer af en toe om. Voor het sneller verwarmen van je producten, vindt je per pan ook extra instructies in de webshop.

Hoe werkt de borg voor partypannen?

Voor het gebruik van een partypan vragen we een borg van €20,00. Deze krijg je terug wanneer je de pan schoon en onbeschadigd terugbrengt in de winkel.

Zijn de maaltijden al gaar?

Ja, al onze maaltijden zijn kant-en-klaar en hoeven alleen opgewarmd te worden.

Zijn jullie producten vers of bereid?

Onze versproducten zijn ongekruid en ongegaard, zodat je ze zelf kunt bereiden. Denk aan kipfilet, vleugels en schnitzels. Daarnaast hebben we ook bereide snacks, maaltijden en partypannen die je alleen nog hoeft op te warmen.

Waar kan ik aangeven in welke Kip&Grill-winkel ik mijn bestelling af wil halen?

Op de afrekenpagina kun je een vestiging selecteren.

Kan mijn bestelling ook bezorgd worden?

Op dit moment bieden we nog geen bezorgservice aan. Je bestelling kun je afhalen in jouw Kip&Grill-winkel.

Hoe werkt het afhalen van mijn online bestelling?

Bestel je vóór 12:00 uur via onze webshop? Dan staat je bestelling na 15:00 uur klaar in jouw Kip&Grill-winkel. Je ontvangt een bevestiging zodra het klaarligt.

Voor vleespakketten vanaf 5 personen en partypannen vanaf 15 personen vragen we je om even contact op te nemen met jouw winkel. Soms duurt de voorbereiding net iets langer vanwege de grootte van de bestelling.